بلیط ارزان...

یه تجربه جالب و آموزنده که شنیدم برای خیلی ها اتفاق افتاده و می افته رو اینجا برای ثبت در تاریخ و اطلاع شمادرادامه شرح دادم: روز اولی که وارد هتل در اورلاندو شدیم دیدم که داخل هتل کنار پذیرش یه دفتری بود که بلیط جاذبه های گردشگری فلوریدا رو با تخفیف غیر عادی میفروخت. هم شک کردم هم با خودم گفتم چه خوب شد اینترنتی نخریدم! خلاصه رفتیم جلو و پرس و جو کردیم و فهمیدیم که اگه فردا صبح بریم به یه مرکز توریستی تازه تاسیس و اونجا هم صبحانه مجانی بخوریم و با سیستم اونا آشنا بشیم این تخفیفات شامل حال ما هم خواهد شد. ما هم قبول کردیم و قرار شد فردا صبحش ساعت هفت و ربع تاکسی بیاد دنبالمون. صبح با هر زحمتی بود بیدار شدیم و با تاکسی حدود نیم ساعت از هتل دو شدیم و رفتیم تو مجموعه یاد شده! دیدیم تاکسی ها ملت رو از اینور اونور میارن و تو پذیرش مجموعه ملت یه چیزایی رو امضا می کنن و میرن یه اتاق دیگه. مطلع شدیم که گویا قضیه جدی شده و قراره نود دقیقه درباره خرید واحد های مجموعه بصورت شراکت زمانی (Time Share) با هر مشتری جدا جدا جلسه ای برقرار بشه

ما هم که به امید صبحانه اومده و 170 دلار هم بابت بلیط ها پول داده بودیم اعتراض کردیم که این چه داستانیه؟ و شما از قبل به ما نگفته بودین! خلاصه اونا گفتن که ما پولتونو پس میدیم و برتون میگردونیم هتل. ما هم یکم فکر کردیم و تصمیم گرفتیم بریم تو ببینیم چی میشه به این خیال که صبحونه رو میخوریم و بلیط ها رو میگیریم! ما هم مثل بقیه امضا کردیم و رفتیم تو. خلاصه که ما با یه بازاریاب و یه وکیل سوار ماشین های زمین های گلف شدیم و تو املاک تازه ساخته شده و محوطه های اطرافش چرخی زدیم و خیلی شیک وارد یه ساختمون دیگه شدیم. صبحونه مختصر اونجا بود و یارو سوال و جواب رو شروع کرد منم تو دلم به ریشش می خندیدم  که این بیچاره داره گل لقد می کنه! یارو می پرسید که با سیستم ما چجوری آشنا شدین و من میگفتم ما واسه صبحونه اومدیم! خلاصه لابه لای سوالا فهمید که ما هردومون تمام وقت دانشجوییم و درآمد سالانمون از حد نساب کمتره! بعد ده دقیقه همکارشون اومد و گفت متاسفانه شما شرایط مشتری های نا رو ندارین و به سلامت، برین پولتونو از صندوق پس بگیرین! ما هم نمی دونستیم که باید به ریششون می خندیدیم یا از اینکه 2 ساعت وقتمونو تلف کردن ناراحت بشیم :) . پولو پس گرفتیم و همه بلیط ها رو اینترنتی خریدیم